Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012

Σεμινάριο της ΔΕΑΔΟ σε επιχειρηματίες για το πράσινο μάγκετινγκ, στο Λιτόχωρο.


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΗΣ «ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ Α.Ε.» ΤΗΣ «HIGH FIDELITY Α.Ε.» ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΙΟ.ΠΑ. ΛΙΤΟΧΩΡΟΥ Δ.ΔΙΟΥ-ΟΛΥΜΠΟΥ




Μάρκετινγκ στην κρίση; Ναι, τώρα περισσότερο από ποτέ, για τη στήριξη των επιχειρήσεων!

ΓΑΒΡΙΗΛ ΟΡΙΑΝΟΣ: ΜΕΓΑΛΗ Η ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ, ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ.

Είναι δυνατόν να μιλάμε για μάρκετινγκ τώρα στην κρίση που περνάμε; Είναι δυνατόν να συζητάμε για προβολή και προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών σε μια εποχή που υπάρχει ύφεση; Είναι δυνατόν να κάνουν οι επιχειρήσεις στοχευμένη διαφήμιση, όταν σημαντική μερίδα πολιτών δεν έχουν χρήματα ούτε για να εξασφαλίσουν τα προς το ζην;

Δεν είναι υπερβολή να μιλάμε για όλα αυτά και μάλιστα να γίνονται και σεμινάρια, όπως αυτό που πραγματοποίησαν στο Λιτόχωρο η «Ανατολική Α.Ε.», η «High Fidelity Α.Ε.» και το Βιοτεχνικό Πάρκο Λιτοχώρου Δ.Δίου-Ολύμπου;
Υπερβολή; Κάθε άλλο! Αυτό, άλλωστε, απέδειξε με επιχειρήματα ο σύμβουλος διοίκησης της «High Fidelity Α.Ε.» Γαβριήλ Οριανός, μιλώντας στο σεμινάριο «πράσινο μάρκετινγκ για βιοτεχνικές περιοχές και για μικρομεσαίες επιχειρήσεις», που έγινε στην αίθουσα συνεδριάσεων του δημοτικού συμβουλίου Δ.Δίου-Ολύμπου.

Ο ΓΑΒΡΙΗΛ ΟΡΙΑΝΟΣ
Συγκεκριμένα, ο κ. Οριανός, ένας εκ των εισηγητών του σεμιναρίου, αναφέρθηκε στην έννοια του marketing, στις κατευθυντήριες γραμμές για ένα επιτυχημένο σχέδιο πράσινου marketing αλλά και σε παραδείγματα εφαρμογών (Case studies).
Ο κ. Γαβριήλ Οριανός, ένας άνθρωπος με μεγάλη εμπειρία στο χώρο των επιχειρήσεων, κατά τη διάρκεια των εισηγήσεών του έκανε αρχικά μια εισαγωγή στην έννοια του μάρκετινγκ και έπειτα μίλησε για το πως μπορεί να γίνει ένα πετυχημένο σχέδιο πράσινου μάρκετινγκ.
Στη συνέχεια παρουσίασε συγκεκριμένα παραδείγματα εφαρμογών (case studies) και τόνισε τη μεγάλη χρησιμότητα που έχει το μάρκετινγκ στη σημερινή εποχή, ιδιαίτερα για τη βιωσιμότητα και ανάπτυξη των επιχειρήσεων μέσα στην κρίση.
Όπως υποστήριξε, η εφαρμογή των αρχών του πράσινου μάρκετινγκ στοχεύει στην περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση των παραγόντων του μεταποιητικού κλάδου, χωρίς καμία αρνητική συνέπεια στην επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων τους.
Και πρόσθεσε ότι μέσω συγκεκριμένων δράσεων που βλέπουν το περιβάλλον και την κερδοφορία ως εξίσου σημαντικούς παράγοντες, επιδιώκεται η αειφορία εντός οργανωμένων χώρων υποδοχής επιχειρήσεων με κατάλληλες υποδομές. Κύριος στόχος είναι η ισορροπημένη συνύπαρξη της επιχειρηματικότητας και της προστασίας του περιβάλλοντος

ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ
Το σεμινάριο που έγινε στο Λιτόχωρο, απευθυνόταν βασικά σε επιχειρήσεις που ήδη έχουν εγκατασταθεί στο ΒΙΟΠΑ Λιτοχώρου και στην ευρύτερη περιοχή της βιομηχανικής περιοχής (ΒΙΠΕ). Ωστόσο, επειδή στις εισηγήσεις υπήρχε ως θέμα και η ανάπτυξη του μάρκετινγκ (θέματα επικοινωνίας και προβολής επιχειρήσεων καθώς και προϊόντων), το σεμινάριο παρακολούθησαν και επαγγελματίες, πολίτες και δημοτικοί σύμβουλοι.
Αρχικά έγινε μια παρουσίαση του έργου Ecomark και αποτελέσματα: Εφαρμογή καινοτόμων υπηρεσιών για μικρομεσαίες επιχειρήσεις / ΒΕΠΕ, με εισηγητές τον Κώστα Κωνσταντίνου και την Αθηνά Μαντίδη. Και ακολούθησε εισήγηση για την ολοκληρωμένη διαχείριση και αξιοποίηση στερεών αποβλήτων. Εισηγήτρια ήταν η κ. Δώρα Πασχάλη.
Αμέσως μετά πραγματοποιήθηκαν οι εισηγήσεις του κ. Γαβριήλ Οριανού ενώ το σεμινάριο ολοκληρώθηκε με συζήτηση που έγινε με τη συμμετοχή των παρισταμένων καθώς και με εξαγωγή κάποιων συμπερασμάτων. Η προετοιμασία της εκδήλωσης έγινε από τον Οικονομολόγο Ιωάννη Σβάρνα, έπειτα από συνεννόηση  με την πρόεδρο και το γραμματέα του Σωματείου Επαγγελματιών Λιτοχώρου.

ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ
Στο περιθώριο του σεμιναρίου, η πρόεδρος των επαγγελματιών Λιτοχώρου Φανή Κουτσιμανή, μιλώντας στη Δίον Τηλεόραση εξέφρασε τα συγχαρητήριά της στη ΔΕΑΔΟ ΑΕ (Φορέα Υλοποίησης του Βιοπα Λιτοχώρου) και στην «Ανατολική ΑΕ», για την διοργάνωση της εκδήλωσης. Επίσης, είπε ότι οι επαγγελματίες θα έπρεπε να δείχνουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την παρακολούθηση σεμιναρίων που τους αφορούν, ιδιαίτερα σήμερα που υπάρχει η κρίση.  
Επίσης, το «παρών» έδωσαν ο γραμματέας του Σ.Ε.Λ.(συλλόγου επαγγελματιών Λιτοχώρου) Γιώργος Πουρλιώτης, ο δημοτικός σύμβουλος και αντιπρόεδρος της ΔΕΑΔΟ ΑΕ Θεόδωρος Τζήκας, η δημοτική σύμβουλος και πρόεδρος της δημοτικής κοινωφελούς επιχείρησης Δίου-Ολύμπου (ΔΗΚΕΔΟ) Σοφία Ζουρζούρα, οι διευθυντές της ΔΕΑΔΟ Ευάγγελος Φελώνης και Κόκκινος Βασίλειος, επιχειρηματίες της ευρύτερης περιοχής του βιοτεχνικού πάρκου Λιτοχώρου αλλά και κόσμος που ενδιαφέρθηκε γενικότερα για θέματα μάρκετινγκ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.